Sunday 13 November 2016

Anak sihat, ibu bahagia😊

Assalamualaikum, apa khabar semua?


Ibu bapa mesti risaukan bila anak asyik tak sihat. Jadi sebagai ibu bapa yang sayangkan anak-anak, pe kata berikan kepada mereka vitamin untuk pembesaran anak-anak.

Saya amalkan set vitamin shaklee untuk anak saya, sebelum saya amalkan, anak saya kerap demam.. Boleh kata setiap bulan mesti mengunjungi klinik.

Anak saya dua-dua lahir peramatang 27minggu, kemungkinan imun rendah.. Dulu, selepas mandi je mesti selesema dan batuk tapi kini tidak lagi😉

Saya berikan mereka vitamin shaklee kanak-kanak.



Bila anak saya demam, saya tambah dalam minuman mereka nutriferon.



Alhamdulillah, walaupun demam sentiasa aktif dan ceria. Demam pun cepat kebah.

Nutriferon ni merupakan first aid yang terbaik kat rumah, setiap rumah mesti ada sekotak😉

Jom kita tengok pe lagi kata mereka yang mengamalkan nutriferon











Salam sayang dari saya,
Hanisah hadis
019-2085196

No comments:

Post a Comment